FAQ

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer je iets bestelt bij RestUp, kan de levertijd anders zijn dan je gewend bent. Omdat onze producten rechtstreeks vanaf onze leveranciers worden verzonden, besparen we aanzienlijk op opslag- en transportkosten. Hierdoor kunnen we onze producten tegen zeer scherpe prijzen aanbieden.

De gemiddelde levertijd is 5-12 werkdagen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Vanwege de grote interesse in onze producten kan jouw bestelling iets later aankomen dan verwacht. We hopen op je begrip. Mocht de verwachte periode voorbij zijn en heb je nog niets ontvangen, neem dan contact met ons op via info@rest-up.nl. Wij zullen dan onderzoeken wat er met jouw pakket aan de hand is.

Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dat?

Om een artikel te retourneren, neem je eenvoudig contact op met onze klantenservice via info@rest-up.nl. Vermeld daarbij je naam, ordernummer (bijvoorbeeld #0000) uit de bevestigingsmail en de reden van retournering. Wij sturen je vervolgens het retouradres en bevestigen de retourprocedure. Daarna kun je het product terugsturen via een koerier naar keuze.

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Het retourneren van artikelen is helaas op eigen kosten. De kosten zijn afhankelijk van de gekozen koerier. Raadpleeg de website van de betreffende koerier voor meer informatie over tarieven.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?

Er geldt altijd een retourtermijn van 14 dagen. Deze termijn begint op de dag dat je het artikel hebt ontvangen. Er zijn echter enkele voorwaarden voor retournering:

Je kunt het artikel alleen retourneren als:
✅ De retourtermijn nog niet is verstreken;
✅ Het product zich in de originele verpakking bevindt en alle labels nog bevestigd zijn;
✅ Het product niet is gebruikt.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Wij accepteren betalingen via iDeal, Bancontact, Apple Pay, Google Pay en alle grote creditcards (VISA, MasterCard, AMEX). Alle transacties worden verwerkt via veilige en betrouwbare betaalsystemen en zijn daarom 100% veilig.

Wat als ik geen bevestigingsmail voor mijn bestelling heb ontvangen?

Dat hoort niet te gebeuren. Stuur een e-mail met je volledige naam en e-mailadres naar info@rest-up.nl, en wij helpen je zo snel mogelijk verder.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling om welke reden dan ook annuleren? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@rest-up.nl. Vermeld hierin je naam, ordernummer (bijvoorbeeld #0000) uit de bevestigingsmail en de reden waarom je de bestelling wilt annuleren.